BOOK TID

Akupunktur er en del af den Traditionelle Kinesisk Medicin (TCM)

TCM er en flere tusinde år gammel lægevidenskab fra Østen, med et diagnose-og behandlingssystem, der adskille sig fra den vestlige diagnostik og behandling.

Ved akupunkturbehandling bruges tynde, sterile engangsnåle i udvalgte akupunkturpunkter på kroppen. Punkterne har via energibanerne forbindelse til hele kroppen og dens funktioner. Med akupunktur fjerner man blokeringer i meridian systemet, herved stimuleres kroppens egen evne til at genoprette balancen og få kroppen til at fungere.

Akupunktur bruges ved en række akutte og kroniske sygdomme, lidelser og smerter samt som forebyggende behandling:

• Nakkespændinger
  • Hovedpine
  • Migræne
  • Højt blodtryk og kredsløbslidelser
  • Whiplash
  • Overgangsalder/hedeture
  • Menstruationssmerter
  • Kvalme, opkast
  • Fordøjelse
  • Søvnproblemer
  • Allergier
  • Astma

Akupunktur bruges også ved stress og mentale problemer:

• Angst
  • Vrede
  • Nervøsitet
  • Spænder altid op
  • Søvnløshed
  • Bekymring

Vores akupunktør Thomas Mørch tilbyder :

Traditionel kinesisk akupunktur, posturologi, øreakupunktur, NADA akupunktur, smertebehandling, samt medicinsk akupunktur. Spørg til behandling omkring specifikke problemer.

Der ydes tilskud fra sygesikringen “Danmark”.

Akupunktur priser:
20 min 360,00 kr.