Thomas Mørch - Fysioterapeut / Akupunktør

Uddannet som autoriseret fysioterapeut på Via University College Holstebro, januar 2007.

International efteruddannelse i manuel terapi – Maitland – færdiggjort i februar 2012.

Diverse fysioterapeutiske og osteopatiske kurser i ind og udland vedr. udredning af komplicerede bevægeapparatslidelser, akupunktur, smerter og træning.

Thomas har en bred erfaring fra klinikarbejde og elitesport, og arbejder med udredning, behandling og træning, også de mere komplicerede forløb.
Bl.a. personer med langvarige smerter ved kognitiv terapi (hjælp til at ændre egen adfærd-vaner-mønstre igennem tanker, følelser og handling).

Thomas bruger en metode til screening af bindevævets og muskelhindernes betydning for bevægeindskrænkning og smerter i kroppen.

Thomas har været i branchen siden 2007 og har fokus på funktionsproblemer og kroniske smerter. Han har arbejdet med folk i alle aldre, begge køn, alle niveauer og har særligt fokus på at indrage patienten aktivt i behandlingen.

Thomas Mørch arbejder med en holistisk tilgang.
Det vil sige at han, ud over de fysiske faktorer, også tager de ting i betragtning, du i øvrigt fortæller om din situation.
Er du for eksempel stresset. Er der sociale forhold, der påvirker dig. Har du haft smerter længe. Lider du af en kronisk sygdom. Så vil sådanne ting blive taget med i betragtning og påvirke den samlede behandlingsplan.

Thomas har et internt kvalitetskrav om, at din symptomer skal påvirkes på max. 3 behandlinger.

Her kan du læse mere om fysioterapi